نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد وطالقان در جمع مردم و مسولین شهرستان طالقان  با اشاره به سه ویژگی مهم امام راحل (ره) درپیروزی انقلاب اسلامی گفت: خداباوری؛ مردم باوری و می توانیم ( اعتماد به نفس ) باتوجه به اینکه امروز درکشور ايران اسلامی با وجود سرمایه های انسانی ارزشمند و منابع عظیم توانمندی‌های بسیاری وجود دارد سوال اینجاست که چرا هنوز بعضی ها چشم امید به خارج از کشور دارند در حالی که دشمنان ملت ما همواره چشم دیدن پیشرفت کشور ایران  را ندارند.
کد خبر: ۸۶۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶ 13 June 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ علی حدادی با اشاره به برخی از مشکلات مردم در حوزه اقتصاد گفت: مردم امروز در اشتغال و معیشت مشکلات بسیاری دارند و گام دوم انقلاب و سیاستهای اقتصاد مقاومتی باید در دستور کار قرار گیرد و ما نمایندگان مجلس یازدهم در مسیر خدمت خود را سرباز ولایت می دانیم و در کنار مردم هستیم.

 نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان  با اشاره به اینکه ما می‌توانیم ایران را بسازیم و ظرفیتهای بسیاری داریم گفت: یکی از مطالباتی که امروز رهبری از مجلس دارند قوانینی است که موانع تولید؛ پیشرفت  است که باید اصلاح شود  و   ایجاد اشتغال و در راستای آن معیشت مردم را اولویت قرار داده ایم  درهمین رابطه باید  شناخت دقیق از واقعیت های جامعه و اولویت های مهم کشور داشته باشیم.

 وی در بخشی از سخنان خود افزود: قانون را به باید به نفع مردم تدوین کرد و برخی قوانین ایراد دارد اما در کنار آن بعضی قوانین خوبی داریم اما نظارت دقیقی نداریم و نیاز به گسترش نظارت داریم و در دیدارهای متعدد با مسولین قوه مجریه  این موضوع را پیگیری کردیم.

 وی در ادامه با بیان اینکه باید از خط کشی های مقرضانه سیاسی اجتناب کرد گفت: بر این باوریم که باید از مسولینی که صادقانه به مردم خدمت می کنند حمایت کرد و  در مقابل فساد ؛ تبعیض ؛ اهمال کاری بعضی از مسئولین باید قاطعانه ایستاد و  یکی دیگر از اولویت‌های مجلس یازدهم  شفافیت با مردم  و درکنار مردم به معنای واقعی باشیم نه شعاری.

 علی حدادی به برخی مشکلات منطقه ای شهرستان طالقان اشاره کرد و افزود: طی نشستی با وزاری دولت برخی مشکلات از جمله پروژه جاده طالقان، بهداشت و درمان حق مردم از سد طالقان را پیگیری کردیم.

 وی افزود: از ظرفیتهای بسیار خوب نیروی انسانی مستعد و فعال منطقه است باید  نیروهای جوان ،توانمند ، فعال و متخصص درسطح کشور داریم که باید  شناسایی و بهره برداری کرد و در ماموریتهای مختلف باید با استفاد ازخرد جمعی وظایف خود را انجام دهیم و از  ظرفیت بسیار خوبی که در منابع طبیعی داریم  باید کارها را در بخش های مختلف کشاورزی، صنعت و گردشگری به نفع همه مردم در قالب حمایت و تقویت تعاونی ها برای ایجاد اشتغال پیگیری می کنیم.

نماینده مردم در مجلس در پایان از تلاش در راستای ارتقای اختیارات ادارات گفت و افزود: اختیارات ادارات ما امروز در طالقان ضعیف است و این باید پیگیری شود و امروز بعد از 10 سال مسئولین ادارات ما در طالقان اختیارات لازم را ندارند و باید  تقویت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار